2018. március 14., szerda

Építsük meg Magyarországot! - Kisszékely kulturális és természeti értékei a Minecraftban 22. - Szántóföldtelepítés némi veszéllyel tarkítva



Ha valaki kételkedik abban, hogy van-e egyáltalán köze a fejlesztéshez a Minecraftnak, hát bátran merem ajánlani neki, hogy fogjon bele pl. egy szántóföldtelepítésbe úgy multiplayer módban. 
Mindig híve voltam annak, hogy saját magamon próbáljak ki különböző oktató-, fejlesztőjátékokat, online alkalmazásokat, hogy a bőrömön tapasztaljam meg annak hatékony, avagy káros voltát. 
A mostani kisszékelyi projektünk hatalmas tárház ahhoz, hogy ezt a módszert alkalmazzam, hiszen én magam is karakterként szerepelek a többi kis építkező között. 
A most következő 5 és fél perc csattanója tulajdonképpen "Butaságom története..." Lehet, hogy a Minecrafthoz értő Olvasóim mosolyogni fognak rajta, ám benne hagytam a videóban. Nyugodtan nevessen bárki, hiszen Balázskámmal is ezt tettük. 
Komoly koncentrált, összehangolt munkával végeztük a szántóföld telepítését. Eszközeinket, a kapát, a vetőmagot, a csontlisztet váltogatva tartottuk kezünkben. Itt azután szükség volt az osztott figyelemre, hogy tudja az ember, melyik betűt, melyik kezével üsse le a billentyűzeten ahhoz, hogy a képernyőt figyelve eligazodjon a terepen. Szépen haladtunk, s már csak a szokásos fotózásra készülődtünk a Minecraft program kamerájával, amikor egy óvatlan pillanatban vízzel árasztottam el az előttünk lévő földet. Balázskám lélekjelenlétének köszönhetően gyorsan blokkokkal meggátolta a víz tovább terjedését. S amikor segíteni akartam neki, hát éppen az eszköztárban lévő TNT robbanószerkezetet kaptam fel, és azt tettem le hirtelen. Ettől persze úgy megijedtem, hiszen tudtam, hogy ez a blokk nem kis veszélyt rejteget. Végül megtaláltuk s megoldást Balázs segítségével, mert gyorsan letiltottuk a robbanóanyagok engedélyezését a beállítások menüjében.
Egyszóval: maradandó élményünkké vált ez a foglalkozás is, amely már az ötödik éve hozzám járó Balázskámmal immár a sokadik. 

Így történt hát mindez Kisszékely építése közben:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése