2016. április 22., péntek

"Ha azt mondom: Hatvan",- mi jut erről eszedbe?




Úgy vélem, hogy önmagában a város neve is fogalommá lett közöttünk 2016. március 19-ike óta. Olyan pedagógustalálkozó volt ezen a napon ugyanis, ami bizton bekerült a "digitális pedagógia" folyton íródó történelemkönyvébe. Sokan, sok helyen beszélték el a történteket. Én sem szeretném, hogy blogom időszalagján hiányozzon ez a remek esemény. Így ha még néhány hét elteltével is, de dokumentálom röviden és tömören a nap eseménysorozatát. Ehhez idehozom segítségképpen a Hatvanban megrendezésre került Innovatív Pedagógus Konferencia ötletgazdájának, és főszervezőjének Rizsákné Bíró Juditnak honlapját, ahol egy nagyon jó összefoglalót olvashatunk a történtekről.
Szoktuk mondani: "helyettem írták"... Most így nyújtom át Judit mondanivalóját. ITT olvashatunk a meghívóról, a beharangozóról, ITT tekinthetőek meg az előadások felvételei, valamint EZ AZ OLDAL tartalmaz egy rövid összefoglalót a konferenciáról, s annak megszervezéséről. 
Én a magam részéről nem is kívánok többet hozzátenni a Judit által publikált beszámolóhoz, hiszen annyi értékes, kiváló előadást rejtenek az oldalak, hogy nem kevés időbe telik majd mindazok meghallgatása. Ám bátran biztatom az újdonságokra kíváncsi és nyitott olvasót, hogy szánjon rá időt , mert részese lehet egy igazán lelkes csapat energiákkal teli bemutatkozásának. Nagyon hálás vagyok a Sorsnak, hogy növekvő éveim számának ellenére is lelkem ifjúi hévvel teli. Szívom magamba az újnál is újabbakat, ami a gyógypedagógia megújítását segítheti. Így vittem magammal egy kis filmecskét a konferencia bemutatójaként, amely a Minecraft gyógypedagógiai alkalmazásának lehetőségét mutatja be.
Szép ajándékkal távozhattunk Hatvan városából, amely többek között egy ékesen elkészített Konferenciakötet volt, aminek internetes, hajtogatható példányát szíves szeretettel nyújtom át :

    

A Facebook Microsoft Expert Educator program tanárainak csoportjában Judit megkérte azokat a Kollégákat, akik fotóztak Hatvanban, hogy osszák meg képeiket, és kérte a szereplők hozzájárulását a megjelenéshez. Én is betettem a magamét a közös kosárba, és még néhány kolléga, úgy mint Skultety Kati és Tarné Éder Marianna. Az összegyűlt felvételekből "mazsolázva", összeállítottam egy zenés képes albumot, amit ím most szeretettel nyújtok át Olvasóim számára:

      


Hatvanban tehát elkezdődött valami...S mi úgy tudjuk: folytatása valahol, valamikor következik!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése